21 Haziran 2007 Perşembe

10 Haziran 2007

Savaş ile birlikte sabah saat 5 sularında varmıştık Kazanlı’daki meraya. Balıkçı Hüseyin abimizi takip ederek onun peşinden gelmiştik. İlk kez buradan levrek avı yapacaktık. Su seviyesi uygun olmasına rağmen deniz oldukça durgundu. Biraz çırpıntılı denizde daha iyi levrek olacağını söylüyor bu işin ustaları.

İlk on dakika içerisinde bir ispendek aldıktan sonra yaklaşık 1 saat kadar başka hiç balık alamadım. Bu süre zarfında Savaş’a tam dört balık asıldı ama maalesef o da hiç birisini kıyıya çıkarmayı başaramadı. Güneş artık gökte yavaş yavaş yükselmeye de başlıyordu ama ben yine de şansımı biraz daha denemek istiyordum. Neyseki hava parçalı bulutluydu ve güneş bir çıkıp bir kayboluyordu bulutların arkasında. Biraz doğu tarafına yürüyerek yaklaşık 200 metre kadar ilerdeki taş iskelenin üzerinden şansımı denemeye karar verdim. İyiki de öyle yapmışım. Yaklaşık yarım saat içerisinde 4 parça ispendek daha aldım. Böylece 7 Haziran akşamı Karaduvar’da aldığım üç ispendekle birlikte akşam yemeğimiz çıkmış oldu :)




Hiç yorum yok:

Google